0 грн.
Зробити замовленняУМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ
В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ THESOFA
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:
- У разі придбання товару неналежної якості:
Згідно ст. 8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону, вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин та при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) на його усунення потрібно більше чотирнадцяти календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.
Гарантія на товари.
У разі будь-яких відхилень від норми в процесі експлуатації, у Вас є гарантія на товар, яку забезпечує виробник, і якщо в товарі виявиться виробничий дефект, його Вам безкоштовно відремонтують або замінять на новий.
- Придбання товару належної якості, але товар не підійшов покупцеві з якоїсь причини.
Згідно ст. 9 Закону споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються протягом семи днів.
Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку (або після уточнення прізвища замовника та номера замовлення - для покупців інтернет магазину), повної комплектації товару (такий же вигляд, як і при отриманні, без слідів експлуатації) на якій є штрих код. Заміна товару або повернення грошей можливе тільки при дотриманні всіх умов та процедур.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Користуючись правом на обмін або повернення коштів за товар належної якості, Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:
1) товар не є новим, тобто був у використанні;
2) з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
3) при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
4) порушена/знята захисна плівка (заводське пакування) товару;
5) відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.
Зауважуємо, що матрац підлягає поверненню тільки у тому випадку, якщо він не був у вжитку, тобто на цьому матраці не спали і повністю збережено заводське пакування. У випадку, якщо матрац не підійшов за розміром (покупець не правильно вказав розмір матраца) або Вам привезли не той матрац (наприклад, переплутали модель матраца на складі), не поспішайте знімати з нього плівку, це важливо.
Звертаємо також Вашу увагу, що відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;
2) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативних для споживача наслідків використання товару - дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Повернення і заміна товарів відправлених інтернет-магазином в різні міста України здійснюється шляхом зворотного пересилання покупцем товарів поштовою службою «Нова Пошта». У разі, коли причиною повернення або заміни стало неналежна якість товару, то оплату за зворотну пересилку бере на себе інтернет-магазин. Якщо ж куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотна відправка, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець. Перед відправкою товару покупець повинен зв'язатися з менеджером інтернет-магазину, обговорити умови відправки і визначити ім'я одержувача вантажу.
Звернення до інтернет-магазину TheSofa із вимогою про заміну або повернення товару та коштів здійснюється або шляхом телефонного дзвінка на контактні номери телефонів магазину, або письмово шляхом направлення вимоги на адресу офісу інтернет-магазину.
Придбаваючи будь-який товар в інтернет-магазині TheSofa (продавцем є фізична особа-підприємець Зайцва Віра Георгіївна), споживач автоматично підтверджує, що він ознайомлений з даними правилами повернення та обміну товарів.